關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2014年8月21日 星期四

不可思議的真人真事 之 『生命中不能承受的"燶"(nor)』....

是日
o係Nikon維修中心
有以下對話
 
 
顧客小姐:「唔該~我想問個MON花左...想知有無得換架?」

維修小姐:「唔好意思...呢D我地唔包架喎,妳自己要攞出去自己換架...」

顧客小姐:「o下!?」

維修小姐:「係呀! 呢d花左妳要自己攞出去換架...」
 
 

『生命中不能承受的"燶"』

(真係搣左好多次都搣唔起架MA....點知原來係有貼JACK?! 真係痴得好實喎)


6 則留言: