關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2014年8月30日 星期六

冰芬兩路之旅--(4)

走左一轉芬蘭城堡
大家比D風吹到無晒髮型嘞
不如返黎赫爾辛基市中心行下啦
 
「乜原來我地咁快就行左成日o拿? 天開始黑喇...」
 
你睇睇個鐘樓個時間..
下午3點3咋...啱啱tea time
 
 
冬天就係要爭取日照時間
一早起身天又未光
遲d起身出去行一陣又好快天黑
黑..黑..黑...咦! 好似見到黑天鵝嘅?
原來火車站旁邊搭左一個露天溜冰場喎
仲有表演添
不如大家睇下表演先啦
 
 
睇完又去睇D靜態野
搭地鐵去到 Kamppi 站落車
 
「wow! 個月台design好特別喎」
 
係呀! 好有Style
 
 
我地會去一個叫 TennisPalace (網球宮)嘅地方
 
「Palace??Tennis?? 去皇宮度打網球..好呀!」
 
團友你真係傻豬黎嘅~
 雖然叫Palace,但唔係一個皇宮咁有氣勢嘅地方
裡面有戲院...咖啡室...小店...
而擺放一d地道文化展覽室就o係樓上
所以要去搵嘅時候
見到係間戲院唔好以為搵錯
照行入去就係架喇
(落雨無影到...借 Wikipedia 嘅相一用比大家睇清楚)
 
 
「我想知咁同Tennis有咩關係呢?」
 
問得真係好好呀...等我即刻check下先..
......
嗯!有嘞!
入去睇睇
 


 
跟住又去第二間
o係火車站附近
叫做KIASMA

 
呢間比較有規模

 

 
 
 
可以企o係度睇
 
 
又可以坐o係度睇
 
仲有得聽....雖然我唔知裡面講緊咩...
 
可以咁玩...
走埋去有sensor..只要我對手一郁...螢幕上畫面會不停變化同組合
(唔好意思...影得唔好)
 
 
 
咁樣玩都歡迎
 
 
 
 

 
 上埋電視又得...
不過...點解係閉路電視黎嘅...
 

 
 oh~行到呢度......
原來又天黑喇
不如一陣帶大家出去教堂o個邊行下
 


 
 







 

 

7 則留言:

  1. Palace..諗起海洋皇宮酒樓

    回覆刪除
  2. 咁早就天黑,舖頭會唔會又早關門o架?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係喎..好在你咁講..
      我之前唔記得整左D咩搞到咁..太耐無寫blog仲以為本身係咁添...等我搵下邊度set番佢

      刪除
  4. 間museum幾特別幾多嘢睇喎

    回覆刪除