關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2014年9月1日 星期一

冰芬兩路之旅--(5)

呢度就係赫爾辛基市中心嘅主要大街
 
見到STOCKMANN呢間北歐大百貨公司
o係左邊嘅街道一直行...無幾耐就會見到芬蘭白教堂
 
到嘞!
「咦!又話白教堂嘅? 點解係黃色...睇落又唔似樣嘅?」
 
 
 
因為對面先係吖o麻~ haa!
就咁睇...睇唔到佢有幾大..

 
 咁企左個人o係度...就可以見到佢係好大
 
上左去喇!
今晚好大風...好凍呀!
 
「點解咁得意...上到黎望番落去...多左咁多野嘅...」
 
係我變出黎架o麻~~呵!
 
帶你地落去睇睇先
其實係聖誕前一段日子擺放嘅聖誕市集
 

 
BBQ?
 
Oh~原來打鐵
 
 
又打鐵?
 
Oh~原來真係BBQ
圍住一塊塊棟o係度o個D係魚黎
 
我地入去個帳篷暖下
順便食個dinner先啦
 
係自助架...點完野食自己攞
 
 
「唔該晒呀! 幫我攞埋」 
 
唔好意思...呢碟係我嘅!
 
 
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 有bbq就正啦, 有無零下20度呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咁凍..北上少少都係零7-10度左右...btw 我搵到放番大晒d相喇

      刪除
  2. 回覆
    1. 一時時啦...唔食肥D邊有力減肥.

      刪除
  3. 聖誕市集,我都想去睇呀!你個碟好大碟呀,食唔哂我幫你食吓!

    回覆刪除
  4. 正呀喂! 真係好想去埋一份!

    回覆刪除