關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2014年9月3日 星期三

不可思議的真人真事之「升降機之謎」......

昨晚
上完瑜伽課再晚飯
返到屋企附近都已經十點幾 
大廈總共有三部升降機
呢個時間唔太多人搭
所以都唔需要等
其中一部自動開門
裡面係無人嘅
於是我地就入左去
當門關上之後
我感覺到有d唔妥
 
問:「你....聞唔聞到....有d味...?」 
答:「我都聞到....」 
「有無咁黑呀! 3部"lip" 偏偏入正呢部!
邊個咁無品...臨出去放低個謎語比人估!!!??」
 

 

 

 

 

 



2 則留言: