關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2014年10月11日 星期六



咁大件事
咁先進嘅科技世界
就算係身在海外嘅朋友
都一定會知香港呢個幾星期發生左咩事
 
 
佔中變佔鐘
什至..佔旺...佔銅...佔尖
連上水都話佔過下
 
呢段時間
無錯...係見到有秩序嘅美麗畫面出現
 
不過
亦都見到唔少令我非常失望嘅現象
搞到個人都好困...好困...非常困...極度困
 

無論你係
上上..下下...左左...右右...前前...後後......
中間偏左....中間偏右
都係會比人鬧
 
連中立....沈默都係錯
一樣會比人鬧
 
無論你言明係支持..但只係想大家開條路比人行下....
就會立即"被變成"反派
明明係被屈
但仍然繼續o係掌聲中被輿論圍剿
當然又比人鬧緊
 
追求祟高理想背後
同時失去更祟高嘅人性
 
究竟
人之初...性本(     )?

佔你嘅思想..佔你嘅態度..
呢種似曾相識嘅批鬥
出現o係一個追求民主嘅畫面裡
係咪好諷刺?
 
 
我想...
我再講落去....
都就快會比人鬧
阿門! 
 



矛盾 虛偽 貪婪 欺騙 
幻想 疑惑 簡單 善變
好強 無奈 孤獨 脆弱 
忍讓 氣忿 復雜 討厭
忌妒 陰險 爭奪 埋怨 
自私 無聊 變態 冒險
好色 善良 博愛 詭辯 
能說 空虛 真誠 金錢

啊 我的天 高級動物 
地獄 天堂 皆在人間

偉大 渺小 中庸 可憐 
歡樂 痛苦 戰爭 平安
輝煌 黯淡 得意 傷感 
懷恨 報復 專橫 責難

幸福在哪裡 幸福在哪裡
幸福在哪裡 幸福在哪裡
幸福在哪裡 幸福在哪裡

4 則留言:

  1. 佔幾日我支持o既. 但係e+咁多日,佢哋應該搵另一個方法去爭取囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 縱使同一方向也難認同同一方式

      刪除
  2. "民主"只是一個包裝,假民主之名,做什麼都理直氣壯。

    回覆刪除