關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2014年11月8日 星期六

冰芬兩路之旅--(6)

呢排香港好煩
搞到我都要不負責任咁帶帶o下團走左去疏通下情緒
真係要同大家say sorry
點都好
旅程始終要繼續
就算只有一個團友
送d我認為好warm嘅野比大家先
 
有咩咁warm?
o係咁嘅情況下開工仲會放棵聖誕樹o係個天稱度
你話呢個國家幾注重聖誕節呢?
好warm好sweet呀
 
眨下眼..天又黑
簡單燈飾點綴已經好夠聖誕氣氛
我就鍾意咁
反而5光10色就覺得過左火
大家又有咩喜好呢?
 
冬天日短夜長
大部份嘅地方都係咁咁濟
就算香港都會早左天黑
但o係十二月嘅北歐更早天黑
又或者應該係咁講>>>更晏入黑
下午3點幾已經好似黃昏一樣
 
所以經常好似出夜街嘅情況o係呢次旅程經常出現
已經分唔到時間
而家同大家"行夜街"...係咩時間我都唔記得喇.
 
 
 
o係十二月嘅赫爾辛基街頭上聽到小號吹奏感覺好好


 
 
你奏我拍


 
 
 

  
 
 
 



 
 「領隊,妳點解有野飲?我地無嘅..」
oh!係頭先經過間賣鞋嘅小店,
因為天氣凍,所以o係門外有位姐姐送比大家飲架
 
 「好warm呀! 咁係咩黎架?」
 
靚姐姐話呢d係芬蘭o係聖誕期間好普遍嘅熱飲
由一D香料同Berries混成
叫做 GLOGG
我相信都係北歐國家嘅文化黎嘅
 
輕輕煲熱但唔好滾喎
仲可以自己加少少杏仁、提子一齊飲
 
 
 
 
頭先行X'mas Market時見到佢地咁似我隻公仔
於是買左幾隻 
真係好似
我騐...我隻公仔尋到根喇
 
 好喇
大家好快又要返去休息一下
就住o係呢條街嘅hotel finn
雖然唔大但勝在地點咁方便而又唔算貴
 
 
唔該由呢度上
比個密碼大家記住
按完再搭升降機上去check in
 
「喂! 又係住呢d劏房酒店 ? 無靚酒店住咩?」
 
hee... 我...我落街食d野先..拜拜!
(唓~都唔係好差啫>> http://www.hotellifinn.fi/en/3 )
 


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 特別係北歐...佢地D DESIGH好簡約

      刪除
  2. 係唔係忙住練跑呢?好期待新一篇冰芬呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有跑步..不過..我係FB同呢度2邊整就會好多時間...所以FB POST完後先繼續呢度會好D...我想D BLOG寫得好少少等大家到時有機會去時印象深少少容易搞呢

      刪除