關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年1月25日 星期日

又是渣馬....2015 Jan 25

開始長跑接近3年
呢個係我第5個半馬賽事
第2個渣打半馬賽事
因為報唔到早
所以被迫報左最遲出發嘅第三組
發現分別好大
 
雖然比上年快左3分鐘
但我相信係應該跑得更好
只係好多外在嘅原因係自己控制唔到
所以唔緊要嘞
最重要係可以繼續跑落去
好似今日o係起點一齊出發嘅老伯一樣
佢好堅
一把年紀仲跑緊
 
今年改道
改左o係軒尼詩道跑入維園
所有野都好好多
...跑道闊左舒適左...多左人可以圍觀叫下氣氛好
當大家跑到死死下時有人大聲打下氣
真係好有幫助
 
anyway
出年見!
 
Half Marathon @ Standard Chartered HK Marathon
my result
2:23


6 則留言: