關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2016年1月30日 星期六

冰芬兩路之旅--(14)完結篇

話咁快又要走喇
「o下!咁快!??」
係呀
我一早講左今次去芬蘭係順便再過黎冰島
只會o係Reykjavik行行企企
再同大家講要睇d冰島嘅自然景色
請去番我個"旅行袋"搵「冰島的十二夜」睇喇
 
臨走前入去教堂行下
上次因為有concert但無買到票入唔到去
今次點都要入睇下
 

 
今次旅程最後一個黃昏
一個2點幾嘅黃昏
妳真係黎得太早
我好唔想走...



走前一定要o係"我嘅"Loki Cafe
食多次....坐多一陣
真係好唔捨得佢...
 
 「領隊!溫馨提示: 妳返到去要返工架喇!醒啦!」

做咩而家就叫醒我喎?
比人迷多一陣都唔得
 



2 則留言: