關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年12月31日 星期四

冰芬兩路之旅--(13)

夜媽媽..去邊呀?
 
 
 
食個晚餐先啦
 
 
我唔係食得講究嘅人
但就我好鍾意食魚
(其實係自己好偏食)
所以除左我最喜歡嘅LOKI之外
呢間魚仔餐廳 (Fish Restaurant Reykjavik)我都好鍾意
因為...有飯食..又有魚..又有好多蔬菜....仲好大碟!
 

(如果入唔到條link ↑ ...就去facebook呢度 ↓ 睇下啦)
 

 
簡單又有性格嘅聖誕裝飾我又好鍾意

 
 
連放聖誕樹都咁有性格
可以咁放...
 
 
又或者....
 

咁放都得

 好喇好喇!
又行到教堂Hallgrímskirkja Church喇!

 
 
無腳架..搵棵樹唉住影...張就下收貨啦!
 
嗱! 今晚唔係平安夜
所以唔係去church參與子夜彌撒
數數下...原來已經係除夕喇
我剛才聽到D野..跟住再問下人
原來o係除夕夜大約22:00至00:00呢段時間
家家戶戶會o係自己屋企花園不停咁放煙花
 
 
放煙花雖然唔係D好特別嘅事
當我行行下街時
完全唔知邊度會無端端咁有煙花爆出黎
東一個 西一個
什至企o係一間屋隔離失驚無神又見到有野爆出黎
其實都幾開心同過癮
 
 
呀!講番點解會行到黎教堂呢度先
因為去到00:00
大家會聚集o係教堂前嘅廣場
一齊倒數 + 放個終極煙花去迎接新一年
而家離倒數仲有一段時間
有人表演玩火
睇下先
 
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
 
H A P P Y   N E W    Y E A R
 



 

 
又好老實講
人大左...我o係香港係好怕o係呢d時間去同人迫睇煙花
好少好少會咁做
但....今次好例外
而且呢個地方...暫時人多極都好有限
大把空間比我抖抖氣
同埋
D煙花放得好瘋狂
好痴線
係咁放
好似亂咁放一樣
照頭淋
(好在件衫連左帽)
真係亂發...記得見到有一個唔知係咩野..
係打橫發射出..瘋癲
呢個經歷係好過癮

 

 
 
尾升
 
 
尾升之後又有開始
 
呢個傳統黎嘅
叫Bonfire
 
聽聞傳統係會將屋企唔要嘅木製物品攞出黎燒左佢
送舊迎新一年
而家已經燒到....咁樣
木野就唔多見到
玩完d煙花盒、可樂罐都有!
 


 bonfire時
大家都好高興,互相happy new year後
有位伯伯過黎HUG HUG
寒暄幾句後
兩手空空嘅佢
右手忽然從衫袋裡攞左一小支whisky之類嘅野出黎
左手又o係另一個衫袋居然掏出2隻迷你玻璃杯
仲記得旁邊嘅男士即時一句:oh! my God!
伯伯話新一年開始要飲飲慶祝
於是..我就範了
就係咁樣...一杯火酒咁嘅野直灌入喉
多謝伯伯
今晚好高興


2 則留言: