關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年12月30日 星期三

冰芬兩路之旅--(12)

都話今次無野玩
只係聽聽聽同睇睇睇
所以聽完今日去睇

不過
食左野先
去呢間吃
似乎冰島除左魚魚之外
佢嘅薯條都好好味
唔係"牡丹樓"食開o個種咁樣
而係好食到薯仔味道
連我呢個怕熱氣又淡味嘅人
都非常喜愛
 
 
 
上次睇完d自然野
今之睇下d美術館
如果你唔趕時間
(係真係要唔趕時間...一陣講下點解)
係可以咁樣做
買一張通行證一日去晒3個美術館
咁會商宜d
是但o係一間去買都ok
有一張貼紙仔會比你貼住
到去另一間美術館時職員見到就知道可以通行
 

 


 
我覺得好似比外星人捉左去佢地隻飛碟度...
 
呢位作者搞d咩?
佢叫大家可以玩"砌磚"

 
點砌??咁砌
 
我孤陋寡聞
覺得今次呢個冰芬2路旅程所去嘅現代美術館展覽
唔少都喜歡用互動形式
令大家可以接觸展品
參與其中
同自己有限嘅睇展覽經歷「懇請勿動」好有分別
多左份趣味!
 

 
 
睇完呢間又去另一間
剛才講過要唔趕時間就可以1日通行
原因係..
要由A去到B再去C係有段距離
要等一班公車都有一段時間
行過去好過
但要行都有廿幾分鐘時間
(唔係雪地可能會快少少)
 
再o係裡面慢慢磨
真係要d時間
所以....自己考慮下
 
 
話咁快..到左另一間
我真係好鍾意呢d四周無人得佢一間咁嘅環境
靜到無朋友..

 
 
難得呢d環境
有cafe喎
就o係度 lunch 完先再去睇展

N年前動土留念 

"西廊"睇睇... 
 
 
呢邊D係有歷史D嘅
 
 
呢間係眼看手勿動...
 
日落
無時間去埋第三間
因為已經到休息時間




 
我玩下先...你地自己搞惦!
 
 


2 則留言:

  1. 我好怕用d貼紙仔.怕行行吓唔見咗. Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy new year~~~~~我將佢貼o係個眼鏡盒到...去到第二間show比佢睇...

      刪除