關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年12月29日 星期二

冰芬兩路之旅--(11)

今日係...聽聽聽! 
 
坐o係呢度望出去都係咁靚
 
 
 
o係出面望番入去又好特別
矩形連接六角形嘅玻璃牆


 
呢座咁後現代建築嘅建築物係冰島新地標之一
個名叫 Harpa Concert Hall
2011年先出世
上年見到無入去睇睇
今年本來想搵d野去聽下睇下
但又夾唔啱
咁入去係咁二行下睇下都好啦
大家又可以click入呢度 ↓ 研究一下
http://en.harpa.is/harpa
 

 
夾唔到o係 Harpa 聽野
仲有其他方法有野聽嘅
首先係呢間12 Tónar
又係上年想入但因為行程而夾唔到佢營業時間而入唔到
今次同大家入去睇睇
 


 
一場黎到梗係要搵 d 冰島野聽下啦
「領隊~但我除左識Björk同Sigur Rós呢D國際出名少少之外,就唔識其他冰島歌手同樂隊喎!」
 
Aya! 就係咁先至要試下仲有咩好野聽吖ma!
自己睇下揀下
又問下哥哥有咩介紹





 
 
呢度雖然無HMV咁大規模
但反而提供左一個舒適環境空間比顧客試聽
感覺上係好希望大家認真去細嚼下...
慢慢搵到心頭好先至買
什至未搵啱都一樣咁welcome
 
 

 
細嚼音樂之餘仲有 free espresso 可以細味
伴住聽音樂
 
 
原來仲有Basement一層
落去睇下先!
 
 


 

 
 
最後...我o係度磨左2個鐘
都係因為佢地夠鐘closed...所以要走喇!

 
 
剛才Harpa同12 Tónar 都係好明顯好易見到嘅地方
唔使我講o係邊大家去到就自然會見到
而跟住去嘅另一間....係我唔覺意多手又8卦...所以去左
 
「有幾唔覺意??? 點多手?? 點8卦呀??」
 
話說o係間餐廳仔充飢完後去toilet時經過張枱仔
唔覺意見到枱面好凌亂咁放左好多不同嘅宣傳單張
於是多手攞張黎睇下
見到介紹一間話係冰島2012年及2013年...亦都被BA Highlife推為世界6大最佳唱片店之一嘅舖
於是就8卦走去搵下係邊~
 
 
佢就係LUCKY RECORD喇!
呢度真係要講講係邊
大家如果仲記得我上年提過嘅「"Jur Jur "博物館」(The Icelandic Phallological Museum )
有blog友叫佢"腸仔博物館"o個間呢)
↓↓
 
就係o係呢度附近...轉個彎就會見到"LUCKY"
 如果都係唔知嘅話
咁就去 Hlemmur 巴士總站
行幾步就到
 

 
LUCKY RECORD雖然睇落好多野舊舊地
但我又好欣賞佢有D頹頹地..迷迷地嘅感覺
老板主動咁問想聽邊類型音樂
同佢講左...於是就介紹左幾隻

 
一樣有free coffee 比你坐o係度慢慢試聽...
(p.s.我隻手按住個HEADPHONE都係甩甩地...用膠紙貼住..但仲聽到!
呢樣都係我欣賞老板嘅地方...好正!)
 
最後買左幾隻
經過今日
我又認識多幾隊冰島樂隊
係啱聽嘅

 
 
 
 


2 則留言: