關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年2月14日 星期六

冰芬兩路之旅--(7)

hea左大家咁耐....真係...唔好意思
「喂~導遊小姐...妳呢句說話講左好多次架喇! 唔同妳計較咁多,但比d新意好唔好 !?」
sorry!sorry!
咁我一陣補償少少野比你地啦

而家坐電車去一個大公園先
 
 
 
 
呢個公園叫 西貝流士紀念公園 The Sibelius Monument
 
見到呢個雕塑係咪開始有印象呢?
 
「呀!係呀係呀! 成日o係d相到見到架! 」
 
 
呢個由一支支組成嘅雕塑,係象徵管風琴
 
 
「咁~右手邊個頭又象徵咩呢? hee~」
問得好!
個頭無任何象徵,直頭係西貝流士(Jean Sibelius)黎架
「西貝流士? 邊位呀?」
芬蘭最著名音樂家,芬蘭頌嘅作曲人
呢個公園就係紀念佢架
 
 
 
 
  
哇!咁影番張"到此一遊相"先
笑~~~~
 
 
 
我又影....


呢個管風琴..感覺同冰島隻維京船一樣...比我想像中大好多..
 
 
 
因為時間關係
我地話咁快就已經去到下一個地標喇
我坐得咁造作嘅地方你地覺得係咩黎呢?
 
「咁多石...係咪防空洞黎架?」
 
呢位團友真係好想像力
防空洞都答得出..haa
呢間係教堂黎架
叫做岩石教堂(Temppeliaukio Church)
 
佢本身只係一舊大岩石
designer就地取材
將佢挖開但保留番大部份岩石而建成
我就好喜歡嘞
大家又有咩感覺呢?
 
 
 

 
 
呢個係放聖水嘅
都係沿用番天然嘅岩石+銅
夾得好有style
 
 
遇上聖誕前嘅將臨期
耶穌聖嬰當然會出現啦
旁邊d星星紙係提供比大家送比佢架
我o係背面寫左d野...
 
但有無團友知道張星星紙上面係寫左d咩呢?

 
除左岩石
呢個銅木管風琴係呢個church另一個靚位
 
開始時我話會比番d補償大家
而家我將呢度嘅聲音同現場帶埋返黎比你地
請笑納
 
 



 


6 則留言:

  1. 真係hea咗好耐喇,我已經結咗冰。

    回覆刪除
    回覆
    1. aya! 我斟番杯熱茶過你解凍先...祝埋你身壯力健..新春大吉~~

      刪除
  2. 恭喜!萬事如意!身體健康!環遊世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝janejane...大家咁話...加多個笑口常開比妳..

      刪除