關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年3月14日 星期六

冰芬兩路之旅--(8)

「呢處邊度黎架?唔似赫爾辛基咁喎。」
你好叻呀! 呢度叫做 Tampare(坦佩雷)


「嗯~睇落平平淡淡咁.......人影都唔多個....實悶死啦...
我唔想客死異鄉呀!不如走囉..」

你咁樣....係我比你嚇死異鄉多d喎!
咪咁啦~
出黎旅行咩都要感受下架o麻~

呢度本身係一個工業城市,
又遇上聖誕假期
仲要係又大風又大雨
相比起係就係會失色左d,
我就一直好想試下o係歐洲過聖誕節係點樣
而家終於感受到喇
作為一個旅客會好寧靜
除左早前有聖誕市集,去到真正假期幾日...大家真係放假,
連舖頭都休息,
就算有supermarket都好早closed
我諗呢度有位長註奧地利嘅團友會清楚好多
不過呢個先至係節日假期應有嘅現象
可能我老遠過黎玩好似睇少左野
但大家都有假放開開心心咁度過先至係架ma

btw見唔見到呢個燈飾係邊個黎呢?
由Tampare坦佩雷去佢鄉下好方便架
不過我地今次行程遇上佢鄉下好多野都放假
所以今次唔帶大家去喇
點呀...睇到佢係邊個未呢?

雖則話係靜
但又未去到靜到無朋友嘅
就好似呢位女士...我就叫佢做坦佩雷女士啦
佢見到我地o係度睇地圖就主動幫手
呢d情況大家都應該遇過唔少次
只係...佢表示自己英文唔好...但都盡量希望幫到手
仲介紹左一個地方比我地去
之後就一聲再見道別

過左一段時間....我地居然真係再見
大家就好似久別重逢咁開心...寒暄一下
因為當時天氣太差...大風又有雨
所以我都帶唔到各位團友去到咩地方

坦佩雷女士:「以往冬天呢度係蓋滿雪好靚
今年天氣好反常..從未試過咁樣」

係呢個時候
有路人乙叔叔經過...都搭訕表示往時呢度真係好唔錯...
大家都為自己居住嘅城市辯護

我話:「我好彩...咁難得嘅天氣都比我遇到! haaa~」

就算今次我地o係坦佩雷睇唔得太多
但作為一個過路旅客能夠得到禮遇
會感到佢地係幾咁愛自己居住嘅城市

睇番張相吹到遮都反晒
記憶猶新


假期加上壞天氣影響下
雖然無咩帶到比各位團友
但都行下啦..

到喇..睇下啦.
「睇積木牙?」
你咪咁CUTE啦...又唔好笑...haaa
「咁妳又笑..癲癲地嘅..」
..............
.....


呢間係坦佩雷大教堂Tempare Cathedral  
 
 入去睇睇
(唔好意思...無技術可言...影得黑左..唯有tune爆佢)
入到去被橄欖綠包圍好舒服
 
 


 


 
 
跟住我地去展覽館區
呢個紅磚建築物係一d展覽館嘅集中點
又...好可惜...因為假期關係休館
但都可以入去行下嘅

 
 
 
雖然全部休館
但作為一個唔專業嘅領隊都要做番少少野嘅
咁我係7e
就介紹番有關7字嘅館啦
 
就係 SPY MUSEUM 嘞
譯做 間諜展覽館啦
「咁請問同7字有咩關係呢?」
特務 007James Bond 同行o麻
「嘩...妳都好夾硬喎..haa」
 
No!No!No!
無夾硬
其實o係我出發之前嘅資料搜集時
係咁click d link去睇...見到有介紹到..
為左配合呢間展館
市內有條巴士線專登用7號
就係特務007咁囉 
 
不過老實講...
當時放假放到連公車都好似唔多覺
而我亦都係行去嘅
所以呢架7號車係咪仲有存在
就無從稽考嘞
 


 
展覽館唔只睇
仲有得比你試下做Spy嘅感覺
不過要比$先有得試


 
o係呢d放假期間
要搵食真係好艱難
但發現通常pizza店仔係會開嘅
 
有喇!!
「妳睇下入唔入到去先啦...ee」
嗚~~~~~~呢間closed...做咩要著open燈喎
而家"痴"住左o係塊玻璃度點呀?
 


 
 
「喂...呢間酒店有聖誕大餐喎,不如我地成團人自己去食仲好啦!」
「咁...領隊點呀?佢仲o係塊玻璃度喎...」
「................」
 
「食飽飽返去瞓覺」
 
「aya! 我地無鎖匙架,間旅館人都無個,得我地...而家無人開門點算好?」
 
 
hee~~頭先我call過旅館太太
佢話聖誕放假,我地住呢幾日都唔會有人
最多朝早過黎睇睇就會走
有咩需要寫張紙放o係枱
條key放左o係門口其中一個box度
放心...佢講左個password我知點開個box嘅
呢2晚就住呢度啦


 

 

 

 

 

 

 

 


4 則留言:

  1. 個box有password?? 唔係好見o係邊度key喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 揭開黑色度"門仔",有D好似開密碼鎖嘅方法去"轆"番個password出黎...我唔知形容得好唔好..明白無?

      刪除
  2. 你真係好好領隊呀!tune光d相俾團友睇清楚教堂,最緊要睇到囉。有個朋友俾d黑蚊蚊相我睇喎,佢話唔會做ps相,先係真相片喎,激c!

    回覆刪除
  3. 7e原來除咗係領隊外仲係spyXXD

    回覆刪除