關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年5月2日 星期六

冰芬兩路之旅--(9)

 叮叮
我o係火車站等左大家好耐喇..
oh
其實係你地等左我好耐
唔只等我好耐...仲要坐好耐火車
今晚就o係火車過一晚
 「去邊呀?」
去度你就知喇
 


喂~坐車要買車票呀
頭先有對加國情侶因為無買車票上左車
查票叔叔check到佢地無買...請即場買番
點知阿哥仔話自己唔夠錢...去到目的地自再買
一直咁繞嚷...而且哥仔態度唔多好
於是查票叔叔話要佢地o係下一個站即刻落車
跟住就行左去唔同佢爭論
大家知道我地搭幾點車ma?
係00:00開出架...
天寒地凍仲要有雪
一路嘅站都只係一d town仔...咁夜已經黑mun mun
嚇到女友姐姐喊左出黎
埋怨男友
唔通今年真係要咁樣過聖誕?

男友都開始緊張
因為查票叔叔執到好正無情講
(其實真係哥仔態度差惹起)
經過左都幾廿分鐘
有位當地乘客見到咁
最後出手相助
用自己手機教哥哥仔上網買票先至平息到件事

呢個故事教訓我地咩已經唔使講喇!


好嘞
o係網上嘅時間係永遠過得非常之快
十多個鐘嘅火車就o係我講完呢件事之後已經到左目的地
Roveneimi(羅凡尼米)
 
 


聖誕老人村

 

一場黎到...就是但都要做個遊客指定動作
站在北極圈
 
 

 
 


雪犬的拉車工作令到大家好開心...辛苦晒喇!
其實真係辛苦架
呢度有八十幾隻工作緊
但遇上聖誕呢個旺季
原來仲有"外援"運緊黎返工...
 
 

 
 
 
呢條冰滑梯..
未瀡落黎前..我煽左一下..
成個人dun左落冰地..
條尾龍骨痛一直伴到我返香港.....

 
 
 
 
 

 
  
 
 
 
 

因為旺季非常旺
d房好難book
有得book嘅又貴到嚇死我
所以都係第二朝火車走喇
不過
可能我已經轉變左
對於聖誕老人村嘅感覺已經無N N N年前咁雀躍
只係一個主題公園咁喇
所以
如果你仍然有期待
就趁住仲有呢個心態快D走入去
會開心好多嘅

 
跟住我地會離開芬蘭
再次去冰島


8 則留言:

  1. 我仲以為火車罷工添,等咗好耐先出發去聖誕老人村!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我條懶虫返左工..所以而家先出發...

      刪除
  2. 我以為你出手相助 tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔做"嫁兩"lor...有D人係要比人嚇下先會改...

      刪除
  3. 教完下次會大枝野嗎?定只幫一個人買飛,等佢人生交差點!大熊

    回覆刪除
    回覆
    1. hi~~大熊!好愕然o係度見你留言..唷!
      我諗佢會改卦...本來懶有型..點知係條女前出醜

      刪除
  4. 希望可以快啲睇到冰島靚相^^

    回覆刪除
    回覆

    1. 今次只o係Reykjavik留一留..無無聊聊咁..都無咩靚相啊..要睇番上次o個d

      刪除