關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年11月15日 星期日

佛你跑 + Discovery Bay 10K Run for Charity (上)

HI!
又好耐無o係度出現喇
呢兩個星期六
我去join左2個賽事
 
 
首先係寶蓮寺首次舉辦嘅「佛你跑」越野賽
個名真係改得好好
呢個非常幽默嘅名經阿大師解釋後
係希望大家有無信仰都好
都可以與佛同行....
同時亦推廣恆常運動嘅好處
呢次活動部份費用會捐比無國界醫生
 
 
張國強係其中一位主禮嘉賓
我請朋友影左張相借比我POST
主要係想講...運動似乎真係好過用SKII
60歲嘅佢真人比上鏡年青好多好多
 
 
賽事分3條比大家選擇
2K / 6K / 8K
我係藍色8K路線
昂平地壇廣場→昂平路→昂平奇趣徑→茶園→東山法門→彌勒山郊野徑→東山法門→心經簡林→心經簡林→茶園→昂平奇趣徑→天壇大佛→昂平地壇廣
 
 
 
分別有3個Check Point必須攞左指定顏色嘅手帶
知你無中途"偷雞"完成晒
呢個咁Old School嘅方法我幾喜歡
件事好有質感
有時唔係事事要去到咁high tech先至係好
 
 
 
佛你跑之餘..
仲會
 
 
佛你拍
 
 
完成晒會佛你有個牌
 
 
佛你有益力多任飲
 
 
仲佛你有免費齋食
(未試過有咁豪嘅賽後補給)
 

平時無相機食先習慣都要影一影
因為呢餐真係無欺場
 
 
跑手包亦都好唔錯
只係我通常都無咩用
所以
除左條毛巾
件tee同個袋已經轉贈左比d更有需要嘅人
 
最後1:19開心緣成
有緣再跑!
 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我咁耐無打BLOG...你都咁快留言..點只佛你坐...仲要斟埋茶佛你飲啦

      刪除
  2. 回覆
    1. hi~hi~ 咁耐先寫番blog..仲o係我呢度welcome我呀!都多謝你

      刪除