關於我自己

我的相片
Hong Kong
永遠活在井底中...唯有不斷擴建井口...拉闊我的天窗

2015年11月23日 星期一

佛你跑 + Discovery Bay 10K Run for Charity (下)


11月14日星期六一早入左愉景灣
 join 左個非常小型嘅賽事
叫做
Discovery Bay 10K Run for Charity

根據website嘅資料介紹
原來已經由2006年開始搞
而每年都會將所有款項捐去唔同嘅慈善機構
非常有意思
而我就第一次參與


 

 

除左要跑o個條路外,一切都好簡單
跑手包無多餘嘅紀念品
終點站無好豐富嘅補給
但無一個人會因為咁樣怨天怨地話主辦單位搞得差之類嘅說話
因為呢場賽事會將全數收益捐晒出去
(真係非常好啊)




而今年嘅受惠機構係佢---我"手指公s"指住o個個!




因為呢個係愉景灣每年自己搞嘅慈善跑活動
住嘅人洋人居
參加嘅人大部份係洋人
再加埋中間有d由居民自發性放o係屋外嘅水站
(從未試過跑10K有咁多水站)
一家大細等你路過補水,打打氣
見到地下用粉筆大大隻寫住
GO
ALLER
呢D打氣字
真係有D作用
即刻有番氣力

跑跑下...好似o係外國小鎮度跑一樣
到我個感覺似係「本地嘅海外跑手」一樣
只係搭左一程車
就好似join左個海外賽事
最緊要係全數捐晒d錢出去
所以,係幾值得參與下


最後用左64mins跑完!
呢條甘甘地嘅路呢個時間....在我...今次已經滿意了!


4 則留言:

  1. 手指公s"指住o個幅相太鬼異,好似個頭擰咗去後面。。。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 無錯.!9成係..
      多到變左我係外籍人士!

      刪除